K-Supermarket
Turenki

“Sadulle teimme yritysvideoita sekä tekstin some- julkaisua varten tekstin lähituottajasta, jonka tuotteita on myynnissä K-Supermarketissa.

Satu halusi tekstiin näkymään “verrattoman palvelun, lähelllä tuotetun ja hymyn suupielille nostattavan fiiliksen”.

Projektiin lähdettiin mukaan ensin tutustumalla tuotteen valmistajaan, sekä aikaisempiin julkaisuihin aiheesta medioissa. Samalla tehtiin myös kilpailija-analyysiä vertaamalla ko. tuotteen ominaisuuksia muihin markkinoilla oleviin.

Yhdistelemällä oikean määrän faktaa terveyshyödyistä sopivan huumorin kanssa, saimme tekstistä juuri sopivan myyvän K-Supermarketin tyylille. 

Haluaisitko sinä saada julkaisujasi paremmin myyviksi?

Muutos lähtee hyvin pienestä, eikä homma ole todellakaan rakettitiedettä. Esimerkiksi pelkästään kehottamalla asiakasta tekemään halutun toiminnon, jopa 40 % enemmän heistä tekee sen, kuin jos et kehottaisi…

Kysy lisää sivun alaosassa olevalla yhteydenottokaavakkeella, niin jutellaan lisää, miten pystyt saamaan parempia tuloksia julkaisuillasi? – Ari “