Sisällysluettelo

K-Supermarket Turenki on aivan Turengin keskipisteessä sijaitseva, Satu Saarisen vetämä  päivittäistavarakauppa. Satu aloitti Turengissa kauppiaana johdettuaan ensin pitkään Riihimäellä sijaitsevaa K-Supermarket Kontiota. 

Satu halusi tuoda henkilökuntaansa ja kaupan eri osastoja paremmin esille sosiaalisessa mediassa. Hänen henkilökuntansa hoiti jo somekanavia hyvällä menestyksellä mutta “hieman enemmän tuotettujen” videoiden suosio oli Sadulla jo tiedossa. 

Teimme yhdessä Sadun kanssa suunnitelmat kymmenelle eri videolle, jotka kuvattaisiin osastokohtaisesti. Pääosissa näyttelivät aina kunkin osaston vastaavat. 

Tutuistuimme ensin osastovastaaviin pienen haastattelun kautta ja etsimme erityisesti persoonallisia asioita, joita halusimme korostaa videoissa. Olimme Sadun kanssa samaa mieltä siitä, että kukaan ei halua nähdä “päälle liimattuja” videoita ja siksi emme rakentaneetkaan käsikirjoituksia vuorosanoineen kokonaan valmiiksi, vaan teimme ainoastaan esimerkkilauseiden alkuja, joista osastovastaavat sitten itse muodostivat kokonaisuuksia. Esimerkkilauseissa näkyi selvästi kaupan arvot ja jokaisen osaston ainutlaatuisuus sekä “verraton palvelu”, joka on K-Supermarket Turengin lähtökohta kaikkeen tekemiseen. 

Videoita

Miten voisit tuoda tuote- tai palveluesittelyihin yrityksesi henkilökuntaa persoonallisemmin esille? Mitä työhön sopivasti liittyviä harrastuksia heillä on vapaa-ajallaan? Miten saisit heidät kertomaan työnsä parhaat puolet omin sanoin, eikä “päälleliimatun” oloisesti?

Videolla on helppo näyttää asiakkaillesi, millaista palvelua yrityksesi tarjoaa. Katsojan on helppo samaistua videoon ja yritykseesi tullessaan, hänestä tuntuu jo tutulta paikan päällä. Henkilöt ja heidän äänensä kuulostavat tutuilta ja fiilis ostaa jotain on yleensä parempi kuin ilman videota.