fbpx

Hakukoneoptimointi – autamme sinut hakutulosten kärkeen

Potentiaalinen asiakkaasi klikkaa siis yleensä kilpailijoidesi sivuja.

Älä anna kauppojen enää mennä ohi.

Kysy meiltä sivujen analyysiä, jolla tiedät mitä korjata ja miten saat haluamiasi asiakkaita käymään sivuillasi.

 

SEO- näkyvyysmittari avuksesi
Näkyvyysmittari ja hakukoneoptimointi

 

On vaikea korjata asioita, joiden ei tiedä olevan rikki

Sivu voi näyttää hienolta mutta Googlen kriteerit hakukoneoptimoidulle sivulle ovat melko monimutkaiset. Hakukoneoptimointi – autamme sinut hakutulosten kärkeen

 

FSF-Myyntitekstit auttaa sinut googlen hakutulosten kärkeen. Analyysi ei tarkoita vain raporttia, josta näet historian toimistasi.

 

Analyysi tarkoittaa myyntiäsi parantavia toimenpiteitä ehdotuksen muodossa. Niistä voit valita itsellesi kriittisimmät (ja nopeiten tuloksiin vaikuttavat).

 

Entä jos yrityksesi onkin B to B – yritys, joka ei edes halua huomiota kuluttajilta?

Onko SEO:ssa silloin mitään järkeä? 

 

– kyllä on. Otathan huomioon, että yleensä yritysasiakkaasi ovat vapaa-ajalla yksityisiä kuluttajia ja etsivät ratkaisuja ongelmiinsa (jotka yleensä voivat liittyä myös heidän päivätyöhönsä…).

 

Mikä ihme on SEO??? Katso myös copywritingiin liittyvä hakukoneoptimointi TÄSTÄ

 

Esimerkiksi päivätyössään työkoneita ajava – ja huoltava asiakkaasi etsii viikonloppuna Googlesta kunnon voiteluainetta täysjousitetun maastopyöränsä huoltamiseen, joka odottaa purettuna tallissa.

 

Oikeiden sanojen kautta hän löytää sivuillesi ja hänen kuvansa yrityksesi valikoiman laajuudesta vain vahvistuu. Samalla hän löytää ratkaisun pitkäaikaiseen ongelmaansa työkoneidensa tappirasvaksi, johon tähän mennessä mikään muu aine ei ole toiminut kunnolla…

 

Yllättäen saat maanantaina aamupäivällä soiton asiakkaaltasi, joka tilaa yritykselleen ison toimituksen voiteluaineita ja yhden purkin ”sitä kunnon kamaa” maastopyörälleen.

 

Seuraavaksi saat alta muutaman tarkastuskohdan, johon kannattaa kiinnittää huomioita hakukoneoptimoinnissa ja jotka analyysimme sinulle minimissään sisältää. Analyysi on aina sivukohtainen (jokainen sivustosi sivu tulee analysoida/optimoida erikseen).

 

HUOM! Jos et ole vielä hankkinut itsellesi domainia, niin odota hetki. Mieti ensin hyvä verkko-osoite, joka sisältää tärkeimmän avainsanasi…esimerkiksi myyntitekstit.fi (pelkkä osoite kertoo jo mistä on kysymys).  

 

 

Avainsanat

 

– miten avainsanat kannattaa valita

– miten avainsanat sijoitellaan tekstiin ja käytetään toistuvasti eri muodoissa

 

Otsikko- ja sisältökuvaus

 

– mitä asiakas näkee Googlessa hakutuloksena

– onko se riittävän kiinnostava saamaan aikaan klikkauksen

 

Kuvat

 

– kuvien koko (latausnopeus)

– kuvien määrä (tuotekuva, käyttöyhteyskuva jne.)

 

Sisältö (tekstit, dokumentit esimerkiksi tuotekuvaus)

 

– tuotteen tai palvelun kuvaus käyttäen tärkeimpiä avainsanoja

– onko tekstisi riittävän houkuttelevia ja ostoon kehottavia

 

Linkit

 

– sisäisten linkkien määrä

– ulkoisten linkkien määrä kumpaankin suuntaan

 

 

Pyydä Google- analyysi sivustasi – se ei velvoita sinua mihinkään

 

Hakukoneoptimointi – autamme sinut hakutulosten kärkeen

 

 

Katso myös alta vielä lisää tietoa hakukoneoptimoinnista (SEO):

 

 

Tuotteesi tai palvelusi on markkinoiden paras mutta sivuillasi käy hävettävän vähän potentiaalisia asiakkaita… Hakukoneoptimointi – autamme sinut hakutulosten kärkeen



Miten parannat näkyvyyttäsi Googlessa ja saat moninkertaisesti lisää ostovalmiita kävijöitä… ilman mainoskuluja?

 

Vastaus on Hakukoneoptimointi. Hakukoneoptimointi – autamme sinut hakutulosten kärkeen

 

Hakukoneoptimointi - autamme sinut hakutulosten kärkeen
Hakukoneoptimointi – SEO

 

 

 

 

 

 

 

Se vaatii tietoa, taitoa ja kovaa manuaalista työtä mutta on tehtävissä. Kilpailet nimittäin näkyvyydestä kahden eri porukan kanssa (yksinkertaistettuna):

 

  1. Yritysten, jotka syytävät jatkuvasti paljon rahaa Google-mainontaan
  2. Yritysten, jotka ovat hakutulosten kärjessä ilman jatkuvaa rahavirtaa hakukoneelle

Kumpaan porukkaan mieluummin kuulut?

 

 

No myönnän toki, että paras tulos on noiden kahden yhdistelmä. Eniten myyntiä saat varmasti juuri oikealle kohderyhmälle viimeisen päälle optimoidulla sivulla kuorrutettuna sopivilla maksullisilla Google- mainoksilla.

 

Tässä tilanteessa tietty pyrit siihen, että yksi mainokseen sijoitettu euro tuo sinulle esimerkiksi 10 euroa takaisin.

 

Otathan huomioon myös sen, että hakukoneoptimoinnilla voit vaikuttaa siihen, millaisia asiakkaita sivuillesi tulee Googlen kautta!

 

Pahin tilanne on se, että sivusi ei ole hakukoneoptimoitu ja käytät maksullista mainontaa Googlessa.

 

Olet täysin riippuvainen jatkuvista maksuista ja niiden ulkopuolella kukaan ei tule sivullesi/verkkokauppaasi. Jokaisen väärään kohderyhmään kuuluvan, mainoksesi näkevän henkilön klikkaus maksaa sinulle ja johtaa yleensä vain pikaiseen poistumiseen sivultasi.

 

 

Miten joku sivuillesi Googlen kautta tuleva henkilö voi muka olla väärä? Kaikki asiakkaathan voi ostaa jotain?

 

Hyvä esimerkki: Yrityksesi myy vain yritysasiakkaille (B to B) mutta sivuillesi tulee/sinulle soittaa vain kuluttajia, jotka vievät vähäisiä resurssejanne sekä antavat negatiivista palautetta julkisesti ”huonosta palvelusta”.

 

He soittavat Googlessa näkyvään numeroon ja höpöttelevät tunnin kanssasi siitä, millaista kipsilevyruuvia kannattaisi käyttää tuulensuojalevyissä…

Sinä kohteliaana ja huonoa mainetta pelkäävänä et kehtaa lopettaa puhelua mutta lasket koko ajan, kuinka monta yrityksellesi rahaa tuovaa puhelua menee ohi samaan aikaan.

 

Tästä kierteestä haluat varmasti pois ja meiltä saat siihen työkalut.

 

 

 

Miten hakukoneoptimointi kannattaa aloittaa?

 

Hakukoneoptimointi on niin laaja käsite, että sitä vaan et voi tehdä ”nopeasti kuntoon muutamalla niksillä”.

Jostain on kuitenkin aloitettava ja mitä nopeammin aloitat, sitä nopeammin saat tuloksia.

 

 

Tässä suosituksemme sinulle, mistä voit aloittaa hakukoneoptimoinnin eli SEO- työn:

 

 

  1. Avainsanojen kartoitus/analysointi – mitkä avainsanat (hakutermit) osuvat parhaiten tuotteesi tai palvelusi ylivoimaisiin ominaisuuksiin ja ovat juuri oikean kohderyhmäsi käyttämiä sekä kilpailijasi voittavia. Sijoita kartoittamasi avainsanat oikeisiin paikkoihin myyntitekstiisi ja myös riittävällä toistolla ja oikeassa muodossa saadaksesi parhaan tuloksen.

 

 

  1. Otsikko- ja sisältökuvaus (Title & Description) luodaan jokaiselle sivullesi yksilöllisesti. Kuvaukset näkyvät Googlen hakutuloksissa eivätkä ne saa olla päällekkäisiä eri sivuillasi. Muuten ne kilpailevat toisiaan vastaan näkyvyydestä Googlessa.

 

 

Eli kaksi kohtaa, joista voit aloittaa työn. Tämä työ vie todella paljon aikaasi mutta maksaa kyllä vaivan.

 

Olemme tarvittaessa tukenasi tai teemme työn kokonaan puolestasi. Hakukoneoptimointi – autamme sinut hakutulosten kärkeen

TÄLLÄ tiimillä syntyy sinulle tulosta!

Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja

Tämän verkkosivuston evästeasetukset on asetettu sallimaan evästeet, jotta saat parhaan mahdollisen selauskokemuksen. Jos jatkat tämän verkkosivuston käyttöä muuttamatta evästeasetuksia tai napsautat alla olevaa "Hyväksy"-painiketta, hyväksyt tämän.

Sulje